MESSAGE

Hej allesammans!
Förlåt för den dåliga uppdateringen... kommer bli bättre nu i veckan när skolan inte tar lika
stor plats i schemat.
Men undrar vad ni tycker... Ska jag börja om på en ny novell med en ny design (ev.nytt namn) och med en seriös uppdatering, typ 2-3 ggr i veckan i alla fall!
Eller ... ska jag fortsätta på den här novellen, men byta designen och sen bli mer seriös med skrivandet! Snällllllaaaa svara!

Är inte alls nöjd med novellen... ångrade mig helt i allting och tyckte allt gick för snabbt så tog bort kyssen. Sen så skrev jag på ett annat sätt förut.

Men ny novell är väl inte helt fel? Tänkte i så fall köra ett nytt kapitel varje dag under de första 10 kapitelena så ni lättare kommer in i novellen! Svara snabbt så fixar jag det direkt... Typ idag!

Kommentarer
Postat av: Ewweh

Spelar inte så stor roll för mig. Tycker du skriver bra bara att de blev lite förvirrande innan. Men om du ska skriva en ny försök göra så de inte gå för fort fram :D Följer redan din blogg och jag älskar den! :D KRAAM

2012-06-04 @ 21:44:39
URL: http://justbiebzz.blogg.se/
Postat av: Anna ♔

huvudsaken att du skriver , du skriver så sjukt bra och novellen nu är sjukt grym också :)

2012-06-04 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0