Introduktion

 

Hej!

Här kommer jag börja på en Justin Bieber novell som heter: Soulmate

I nästa inlägg kommer en introduktion av huvudkaraktären som heter Faith.

Jag, författaren av novellen har valt att vara anonym. varför? Vet jag inte, utan det bara känns bäst så.

Novellen handlar om Faith och hennes liv. Hon som många andra tjejer söker efter någon som hon kan

trivas att vara med och älska. Men klart är det inte enkelt och enklare kommer det inte bli när möjligtvis

Justin Bieber är personen hon kan ha letat efter, eller ? Vill ni veta mer så fortsätt att läsa min novell.

 

Jag kommer till att uppdatera i varje fall en gång i veckan. För att göra det enklare har jag valt att göra

kategorier för vart tionde nytt kapitel. I menyn under kategorier kan ni också finna presentationen av

huvud karaktären och möjligtvis lite tjuvkik inför nästa kapitel och så vidare.

 

I min novell kommer jag använda mig av bilder för att ni lättare förstå och bättre kunna leva er in i novellen.

 

Har ni tips? frågor? kritik?

 

Jag vill gärna ha kritik skriv gärna efter kapitel ,vad ni gillade ,vad ni inte gilla och vad ni vill ha mer av.

Föredrar mer kritik som ''Jag vill ha mer spänning'' eller ''Mer detaljer'' t.ex. istället för ''Kan hon bli påkörd''

eller ''Kan inte den personen vara otrogen'' för jag vill trots allt själv bestämma vad som ska hända men inspiration

skadar inte.

 

Jag hoppas ni gillar den. Hejdå!

 

Kontakta mig via: [email protected]

(Bilder som visas på bloggen är tagna från google,weheart.com, etc.)

Sync din Bild på bloggen? Vänligen kontakta mig så länkar jag dig så fort

som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0