Tjuvkik - Kapitel 2

(ur kapitel 2 - recognize)

''

Jag och Kate gick mot baren som fanns i det rummet festen hölls i. Jag stod upp men Kate satt sig på en ut av barstolarna.

Snart kände jag en hand på min axel. Jag kollar snabbt på Kate innan jag vänder mig om hennes ögon är så pass uppspärrade

så jag börjar nästan undra om dem ska ramla ut. Men utan att fatta vinken vänder jag mig om med ett förvånat leende.

Bakom mig står han ... ''

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

Vem står bakom Faith ?

 

(liten förhandsvisning på nästa kapitel och på hur tjuvkikningarna på kapitel kommer till att se ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0