Tjuvkik - Kapitel 3

''

Justin gick in och jag stängde dörren, sen vände han sig mot mig och sa ''ursäkta att jag inte hälsade riktigt'' och sen gav han mig en kram.

Jag satt händerna på hans rygg och röda t-shirt som han hade matchat med ett par svarta jeans. Egentligen ville jag inte släppa honom, hans

hud var så varm och jag kunde verkligen ha stannat där i hans famn för alltid.

Sen började vi båda samtidigt släppa taget och jag gav mig ifrån ett tyst litet ''thihi'' och Justin log sitt fina leende igen. ''


Kapitel 3 - What happens by the pool stays by the pool.

 

Det kommer ut ikväll! Runt klockan 21.00, jag är ganska nöjd med det kapitlet även om det inte är så jätte långt!

 

Vad tror ni händer?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0